Klanttevredenheid

Equalis vindt het belangrijk feedback te krijgen. Daarom vragen wij onze klanten na afronding van ieder project een evaluatieformulier in te vullen en gaan we een evaluatiegesprek aan.

Op basis daarvan berekenen we een Net Promotor Score (NPS) en een gemiddeld rapportcijfer. Sinds 2019 publiceren we deze ook op onze website.

De resultaten over de periode 1 januari 2019 tot heden zijn als volgt:

  • NPS-score: +55 (op een schaal van -100 t/m +100)
  • Gemiddeld rapportcijfer: 8.5 (op een schaal van 0 t/m 10)

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 16 juni 2020 en gebaseerd op 33 klantbeoordelingen van projecten die door ons zijn uitgevoerd. Naast een motivatie voor hun scores, ontvangen wij van onze klanten ook concrete verbetersuggesties om de score richting 10 te doen opschuiven. Dit helpt ons onze dienstverlening te blijven verbeteren.